Kızlar merhaba,
Kızım ekmeği dişiyle parçalamayı/kemirmeyi çok seviyor. Ekmekle uğraşırken çok mutlu. Gözü hiçbir şey görmüyor. Akşam yine verdik eline. Bebek arabasındaydı. Evde de kullanıyoruz arabayı. Babannesi ile görüntülü konusuyorlardı. Bi anda bogazından sesler gelmeye basladı. Ben ne oldugunu anlamadm eşim aniden tepki verdi kalktı ayaga . Kızımı çıkarmaya calıstı arabasından. Bağlıydı o da ben çözdğm. Neyse aldım ters cevirdim. Ekmek büyük koparmıs bogazına takılmıs. Çıktı sonra ağkadı korktu. Böyle şeyler sizin de basınıza geliyor mu, yoksa bu benm dikkatsizliğim mi? Çok etkilendim/ üzüldüm