Yatırımdan anlayan arkadaslar bı yardım ediverin!!
Kizlar simdi oğlum için birikim yaomaya çalışıyorum verilen harçlıklarını felan hiç harcamam 5 10 hemn atarım kenara. Kenarda bı 700 lirası var. Geçende Almanya’dan bı yakınımız geldi 50 Euro verdi oda 500 TL ediyor. Şimdi bes açtırmak istiyorum oglumada. Acaba 500 TL’yi beşe yatırıp gerisiylrde bı grammi alsam. Yoksa parayla 2 gram yapıp gerisini bes atsam yoksa 700 lirayla Euro alıp koysakmi. Sizce hangisi daha karlı olur??