Busraa3535 Aniden bas dönmesi daha dogrusu sanki deprem oluyor gibi aniden kafam dan biri itiyor gibi oluyor 🥴
denizzzz95 Busraa3535 1.5 ay boyunca oldu hatta her emzirmede midem aşırı bulanıyordu.Şimdi 58 günlüğüz yok🥰
Busraa3535 Deletedmom0099 benim 2 ayım herhalde zaman ile alışır diye düşünüyorum emzirme döneminde vitamin alabiliyor muyuz acaba
Busraa3535 Periii13 herhangi bir ilaç verir mi acaba bunun için doktor sıvı falan sürekli alıyorum ama yetersiz kalıyor sanırım emzirme döneminde vitamin kullanabiliyor muyuz
Mevakemaleyna Busraa3535 sivi alıyorsun ama yediklerinin vitaminini vs de aliyor cocuk acliktan oluyor
PasaAnnesii Busraa3535 bilmiyorum da doğumdan sonra benim tansiyon çok düştü 2 hafta bayılma derecesine geliyordum gözüm karariyordu sonra 1 2 aya geçiyordu ben 8ay oldu doğu m yapalı hiç ilaç almadım
Mom07374 Busraa3535 imom latte alın kalsiyum desteği için de osteocare kullanabilirsiniz ben doktor tavsiyesi ile kullanıyorum
BalarisiYusra Busraa3535 bende öyle hissediyordum avizeye bakıyordum bide 😀 ama sadece emzirirken değil oturduğumda da oluyordu çoktan geçti