Thebaby5 bizim de 3 aylık başından beri mama veriyoruz öcü mü mama Allah aşkına sinir oldumun şu an eşinize,evladininin aç olmasına nasıl dayanır bir baba 😟ben neler neler denedim artmayinca artmıyor canım ,kaliteli değil demek ki benim de öyleydi ,onlar mutlu ,sağlıklı olsun gerisi boş inan ki ,yat kalk şükret sağlığı yerinde, çalışıp alınır hepsi ,her şey onlar için ,eşiniz de azcik insafa gelsin ne diyim Allah akıl fikir versin…çocuk olmadığında kusuru onda görün bakın nasıl deliye döner öyle yapmaz lazım böylelerine