Alyaipekhikayesi37 Merhabalar 8ay 2 günlük bebeğimin poposunda makat kısmına yakın iki tafafta da beyaz üçlü sivilceler çıktı. Hani başka pişik vs hiç yok sivilcelenmeler var .Neden olur ne yapmak lazım başına gelen anneler desteklerinizi rica ederim
Deletedmom0099 Alyaipekhikayesi37 benim kızımda da bugun aynısı oldu 13 aylık. pişik kremi sürdüm. sıcaktan iltihaplı isilik oluyo canım
Ozgdfn Alyaipekhikayesi37 mantar olabilir aynısı üç dört gündür benim kizimdada var. Travazol ile hamazinc karıştırıp sürüyorum düzelmeye başladı. 🌺
t-gul Alyaipekhikayesi37 Benim bebeğimde de oldu aynı şekilde, doktor sıcaktan olduğunu söyledi. Günlük duş aldır ve ara ara açıp altını havalandir dedi, geçti. Şimdi tekrardan bir kaç tane daha çıktı.
neslihan-87 Alyaipekhikayesi37 Bebeğimdede oluyordu trosdy sürdüm geçti.4 aydır hiç pişik kremi kullanmıyorum hiç pişik dahi olmuyor.
Alyaipekhikayesi37 Deletedmom0099 Gıda alerjisi falan geldi aklıma da mümkün mü bilemedim. İnşallah dediğiniz gibi isiliktir. Çok teşekkür ederim bilgilendirme için🤗🙏🌼
Tosbiiikk Alyaipekhikayesi37 Bizimde öyle oldu malesef 🤦🏻♀️ Bende doktora görürdüm korktum çünkü. Çok sıcak olduğu için ve altı devamlı kapalı olduğu için dedi. Hameyol kullanıp gün içinde sürekli açtım altını birkaç güne geçti.
Arenilay- Alyaipekhikayesi37 valla ben herseyi sürdüm arko kremle geçirdim cocuğu arko kreme batırıp çıkarıyorum bildiğin heryerine çok iyi geldi kızarıklık dahi kalmadı hiçbir yerinde😌
Civcivinannesi Alyaipekhikayesi37 bende aynı durumu yaşadım doktora götürdüm domates portakal gibi asitli şeyleri yediğinde ve eğer emziriyorsan yediğim zamanlarda olur dedi ilaç verdi 5 gün kullandık geçti
Cileklipuding Alyaipekhikayesi37 benim bebeğimde de vardı doktora götürdüm su çiçeğine benzer bir hastalık dedi ilaç krem felan verdi doktora götürün bence ihmal etmeyin eğer öyle birşeyse kasidikca yayılıyor çünkü her tarafa