Arladaslar merhaba. Kızım 20 aylık.yarın drdan randevumuz var. Gozlerıne bir baktırmak istiyorum. Ama nasıl bakılacak acıkcası cok merak ediyorum. Sonucta yabancı biri olunca korkup aglayabılır. Yakın yada uzak gormede sıkıntımız var mı? Bunu nasıl muayene edecek. Biraz stres yaptım bana bılgı verır mısınız