Ervamomm Selam hanımlar 9 aylık bebeğim var çok huzursuz sürekli ağlıyor memnun kalmıyor sürekli peşimde geziyor ağlayarak çok yoruldum sizlerde böyle durum var mıydı geçti mi? Neler yaptınız Alt dişlerimiz çıktı daha üstlerde yok belirti de yok
Oznurcoskun Ervamomm bende yasadım o süreci üst dişleri cıkana kadar böyle benim kızımda cok huysuzdu sürekli kucak isterdi yapısık ikiz gibi gezerdik hoş hayla öyleyiz
Sultiii 9 Ay 10 günlüğüz 1 aydır ne uyku düzeni ne bişey kaldı ağlamamak için zor tutuyorum kendimi 😞
Ervamomm Sultiii bende öyle Allah sabır versin bize bazen çok yorucu oluyor ne bişey yedirebiliyorum ne mutlu edebiliyorum 😪
Ervamomm Oznurcoskun üst dişler çıkana kadar mı 😩 belirti bile yok alt dişlerimiz de geç çıktı mutlu bi bebeğim vardı bi an önce geçer inşallah 😪
Tuba Ervamomm bende 10,5 aylık olana kadar sürdü ve birden emeklemeye, kalkıp oturmaya, ayağa kalkıp sıralamaya başladı 2-3 gün içerisinde. Geçirdiğim en felaket ataktı🥲 üstüne üstün bide ilk iki dişi patladı o ay
Ervamomm Tuba benim kızım emekliyor sürekli her yeri karıştırıyor baya hareketli şuan kayınvalidemler geldi yurtdışından dört gözle onları bekledim hadi onlar bakar ben biraz dilenirim işimi yaparım diyorum yok asla benden başkasında durmuyor WC banyoya bile beraber giriyoruz önceden böyle değildi inşallah bi an önce geçer bebeğimde çok üzülüyor bende öyle çok zormuş