Mommylove doktor 6.ayın üstündeyse bebek yasmin kullanabilirsin dedi, hatta biraz münakaşaya girdik “kimse cezarette dışında emzirirken önermiyo eczacı onu bile vermedi doktoruna sor” dedi sanırım sorumluluk almak istemiyorlar dedim “ben alıyorum sorumluluk işte, doktorum ben gidip herkesi dinle doktorunu dinleme” falan gibi laflar söyledi cahilmişim gibi davrandı anlayacağınız