Xxmelxx benim oğlum erken doğdu küvezde kaldı 1 hafta biberonla beslediler sonra beni çağırdılar emzirmeye başlayabilirsin diye ama göğüs ucum olmadığı için hemşire göğüs ucu almamı söyledi taburcu olduk eve geldik bebeğim biberona alışmıştı bizde göğüs ucu kullandık 2 buçuk ay kadar ama hiç biberon falan vermedim sonra baktım böyle olmuyo hem hijyenik değil hemde alışmasına korkumdan bebeğimi ilk önce silikon uç ile emzirdim iki üç kere çektikten sonra kendi göğsümü verdim herseferinde denedim ilk başta hemen kabul etmedi kavrayamadı şimdi 5 aylık silikonsuz emiyor sadece anne sütü ile besleniyor sakın pes etme canım bana neler dediler doymuyo bu çocuk aç ağlayıp duruyo zorlama mama ver nolcak dediler ama bikere mamaya ve biberona geçersen dönüşün zor olur bide göğüslerinin çok sert olmaması lazım ozamanda kavrayamıyo o yüzden azıcık uçla emzir sonra çıkart ucu öyle devam et ben öyle yaptım inşallah faydasını görürsün canım