Kızım 4ay 9 günlük uyuyacağı zaman yıkıyor ortalığı ayağımda sallıyorum sallamaya başladığım zaman ağlıyor uykuya dalamıyor tam daldı diyorum bırakıyorum uyanıyor 45 dakika uyuyor sonra uyanıyor ve geri uyutmaya çalışıyorum ama imkansız 45 dakika yeterlimi değil mi anlayamadım lütfen benimle tecrübelerinizi fikirlerinizi paylaşırmısınız ne yapabilirim