Merhaba arkadaşlar 3 ay 9 günlük bir kızım var doğduğundan beri saçı sürekli yağlanıyor öğleden önce banyo yaptırıyorum akşama yine aynı aşırı yağlanıyor. yaz günü her gün yıkıyorum ama kışın ne yapacağım bilmiyorum doktor normal terlediği için olur dedi ama aşırı terleyen bir bebek değil. Herhangi bir önerisi olan var mı