Tosbik1406
Değildi doğdu 20 gün küvözde kaldı beni aldı süt telaşı.. memelerden kan akıyordu süt yerine. Eve geldi biberon rahatlığıyla emmeme inadıyla cebelleştim,göğüs yarası beni mahvetti o yüzden emzirmekten nefret ederim o da nefret etti ki zorla getirdiğim sütüm 4. Ayda gitti bitti.. ve en az kolik bebek kadar ağlak ve huzursuzdu reflüsü vardı asla yanından ayrılamazdım 4. Ay ataktan sonra reflümüz iyice artınca hooop aniden doktor ek gıdaya başlattı onun stresi beni bitirdi sıfır tecrübe yardım eden yok.. 6. Aya girer girmez hop bi baktım emekliyor popom yer görmedi her şeyi elliyor döküyor bakıyordu. 7 ay oldu covid patladı evde tıkıldık saçım beyazladı emekleyen bebekle😂😂😂
9 aylık oldu pat yürüdü sonra hepten bittim😂😂😂😂
hani bi kez yenidoğan rahatlığı yaşadın mı de? Hayır…
şimdi o bebe 2 yaşına girmek üzere uyumadan evvel az önce seiii çoo siviyim dedi ve ben her şeyi yeniden yaşarım bu cümle için 😢