minikaa Kbrozmn 4 buçuk ay kadar kullandık kızım uykusunda bile inleyecek kadar çok gazlıydı bitek bu bi nebze etki etmişti. Sabah 20 akşam 20 damla yazıyordu prospektüste ben de o şekilde veriyordum
Yahya_17 3gun oldu surubunu kullanıyoruz çok memnunum şimdilik iyi gibi gidiyor. Uyku yapıyor gazını kendi çıkarıyor insAllah sonuna kadar böle iyi gelir😋
Oykuaygun Kbrozmn 1 hafta düzenli kullandım ve baya baya faydasını gördüm. Biogai da kullandık ama biz
Yahya_17 Kbrozmn bize iyi geldi hatta uyku yapti rahat uyuyor diye bilirim belli bı donem o gazolacak illaki inşallah tezzamanda azalır bebeğinizin gazı