NesLyy- kesnlikle öyle, doğruluk sadece o sayfada. Bu kadar düştü medya. Yangın sönmüyor mu söndürülemiyor mu yoksa söndürülmüyor mu çok karışık. Termik santral yanıyor şuan. İnstagrama girmekten korkuyorum artık benim içim kaldırmıyor. Yaşayan insanları hiç düşünemiyorum