Alindoga0705 Bacilaaarrr yenidogan cekimi yaptirmak istiyorum ama cok pahali evde sizz yaptınız miii yada istanbul anaodlu yakasinda uyguna onerebilecekleriniz var miiii
Biittercikolata Alindoga0705 yaptırmadım yapana saygım sonsuz ama ne gerek var yaaa. Tamam esnek oluyorlar ama bi fotoğraf için bebekler ne hale geliyor 🤦♀️ boş para olarak görüyorum. Her anını kendim çektim zatenn 😊
Deletedmom0099 Alindoga0705 yaptırdım, eve geldi ceken kisi. 4 arka plandı galiba 600 lira vermistim albümsüz
TheBaby Alindoga0705 Ben aile çekimi yaptırdım stüdyoda. Birde doğumhanede fotolar çektirdim. Bebekler sarılıkken sakin durdukları için bebekleri şekilden şekile sokma, yorma gibi şeylere karşıyım. Tabi bu benim düşüncem. Yaptıranada saygı duyarım. Herkesin kendi bebeği
Alindoga0705 Biittercikolata yaaaa bende cekmek istiyorum ama o kiyafetler cok hosuma gidiyooo kostumler olsa evde cekim ben yaparim disarda dedigini gibi pahali
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Alindoga0705 Çok saçma ve gereksiz buluyorum. Çok minikler o kostümler, abuk subuk verdirilen pozlaar bana gereksiz geliyor.
Keremikonunannesi Alindoga0705 Yaprırdım. Hastanede de, evde de. Ama benim şansım kuzenimin bu işlerle uğraşıyor olması oldu biraz da :) ücretini istemediği için de, ortalama piyasa fiyatına göre bir hediye almıştım daha sonra O’na.
Keremikonunannesi Alindoga0705 Hangi şehirdesiniz? Kuzenim Çanakkale’de yaşıyor. Doğum için yanıma gelmişti ama normalde çkalede çalışıyor.
Keremikonunannesi Alindoga0705 Evet sayfası var ama şuan instayı kapattığım için aynı şehirdeyseniz ona sorup özelden atarım sayfasını. Şuan TRT için bir çizgi film projesinde çalışıyor ama yine çekimlere gidiyor
kahvekokusuu Alindoga0705 yaptırmaya niyetim vardi ama cocuk doğduğu andan itibaren 2 bucuk ay boyunca katila katila agladi o esnada aklima bile gelmedi🤭
Alindoga0705 Keremikonunannesi tamam bekliyorum isterseniz instagramdan ekleyinn ordan devam edelimm hilalkrkglyigit
Aybersa Alindoga0705 ben yaptırdım ,yonca Şahin photograpy çokta memnun kaldım ,iyi ki yaptırmışim , 250 ya da 300 e yaptırmıştım