eSved Leylak5566 tekden de Ahmet hasözler vardi ama duruyor mu hala bilmiyorum birde normal cocuk druydu sanırım
Leylak5566 mnkbbgm sünnet için değil canım kabızlık sorunumuz var burdaki doktorumuz çocuk cerrahisine gidin dedi yaşadığımız şehirde yok da
mnkbbgm Leylak5566 Benim gittiğim doktoru söyleyeyim yani iki doktor system hastanesi Samet Özer birde Fulya hanım var ikisin de cokmemnun kalırsınız
Yesilim Popoda yırtık vardı Sünnetini ve pipide hifif egrılık vardı acibadem harun ayangil doktorumuzda yaptırdık hiç sorun yaşamadık