İyi akşamlar hanımlar 20 aylık bir oğlum var oldukça hareketli konuşulan herşeyi anlıyor kendini anlatıyor ne istediğini falan fakat henüz kullandığı anlamlı bir kelime yok. Konuşma terapistiyle görüştüm 2 yaşına kadar beklememizi kendini bize anlattığı ve her istediğini yaptırdığı için bu aşamada konuşmaz sizin onu zorlamanız bazen de anlamazsanız kendini mecbur hisseder ve konuşur dedi. Varsa eğer sizin çocuklarınız ne durumda çocuklarınızı konuşmaya nasıl teşvik ediyorsunuz? Kitap ve kelime kartları bolca kullanıyorum fakat sonuç alamıyorum