Pandaliii ben de 20 günlük acemi,tecrübesiz bir anneyim arkadaşım.Seni de öyle iyi anlıyorum ki.Şimdi annem yanımda o gidince bebekle tek kalınca ne yapıcam hiç bilmiyorum,kendimi çok yetersiz hissediyorum ona karşı,aç mı ağrısı mı var bunları bilememek çok kötü hissettiriyor,sürekli ağlamak istiyorum,yavrumu çok seviyorum ama eski hayatıma bir daha dönemeyecekmişim gibi,dişimi bile fırçalayamıyorum bazı günler.Ama geçicek elbet,yalnız değilsin bunu bil💕