Selam anneler 2 ay 2 günlük olduk bebeğim 3 gündür aşırı huysuz kucakta devamlı kucakta bile ağlıyor artık nasıl oyalicaz şaşırdık gaz için damla da kullanıyoruz. Ama aşırı huzursuz atak döneminde olduğu için sanırım yarinda asimiz var İnşallah daha huysuz olmaz . Kaç gün sürüyor bu atak ?