Hanımlar 90 günlük ikizlerim var. Hiç emmediler öyle olunca mamayla devam ettik. Önce hipp kullandım . Birinde aşırı kusma yaptı. Değiştirdim aptamile geçtim. Başta yedi şimdi ağzına biborunh dayayınca başlıyor hıçkırarak ağlamaya. Su veriyorum iciyor mamayı içmiyor. Ne yapmam lazım başına gelen oldu mu acaba