ismilazimdegil Kızım 23 aylık.Bu ay memeden kesmeyi düşünüyorum.Aktardan sabır taşı aldım.Taş şeklinde değil de kavanozda öğütülmüş şekildeydi.Bunu nasıl kullanabilirim? Çocuğumun yutması zararlı olmaz mı? 🙄
ilkgozagrimm ismilazimdegil suda eritiliyor onlardan degilmi ben kullandım canım bu şekilde oluyor eriyince sürüyorsunuz
ismilazimdegil ilkgozagrimm henüz kullanmadım satan kişi erkek olduğu için ayrıntılı soramadım 🙈 suda eriyecek kadar ince taneli. Dediğiniz gibi deneyeyim. Teşekkürler 😇