ame Oğlumu saçları yıpranmış gibi tiftik olmuş gibi kırılmış gibi anlamadım yumuşak ve kafasına yapışan değilde kalkık duruyor kuru olduğundan mı hangi şampuan kullanmam gerekir bakim yağı mi kullanıyim aynı durumu yaşayan var mı???
Merve-34 ame merhaba olmuş postu açalı ama merak ediyorum siz ne yaptınız bebeğiniz saçına düzeldi mi ? Benim kızımda da aynı sorun var da kestirmek istemiyorum
mgymst7038 Yastığa gelen yerlerde mi öyle acaba. Benim kızımın 6 7. Aylarda yastığa koyduğum yerleri öyleydi sonra zaten dökülüyor o saçlar yenisi gelince düzeldi