[silindi] Kıyaslama için soruyorsanız sormayın çünkü her bebeğin gelişimi malum farklı ☺️ Bebeğiniz zayıf diye bunu soruyorsanız hele ki , üzülürsünüz sonra . Umarım kıyas için değildir ☺️ 6 aylık şuan 10360 kg . Ama sadece mama yiyor o yüzden kilolu .
ezgi-ylmz [silindi] ben de tam onu syleyecektm en iyisi bebegin kendi egrisini otamatik hesaplayicilardan takip etmek :) zaten ayrintili bilgide veriyorlar masallah senin bebisede bu arada :D
ezgi-ylmz Bebeklr icin onemli olan kendi gelisim egrileri oldugu icin onu hesaplaman daha iyi olur cnm baska bebeklerle karsilastirmak yerine. Otamatik persentil hesaplayıcı var ben bunu kullaniyorum https://budizzz.com/pages/persentil-hesaplama
[silindi] ezgi-ylmz Evet doktorlar da gerekeni diyor zaten . Mesela oğlum en son 4 bucuk ayda 10 kilo idi . 1bucuk ayda sadece 360 gram almış . Ben çok endişe etmiştim ama doktorum artık yavaslicak kilo alımı dedi . Çok fazla yavaslamamis mi dedim . Ayaz’ın kilosu zaten önde gittiği için az alması daha iyi dedi rahatladım , ❤️ sağlıklı olsunlar da . Gerisi hiç önemli değil 😊