Yahu yok abarttınız yok araba geçmiyor mu davulcunun rızkı diyenler çocukları mışıl mışıl uyuyup rahat edenler heralde 4 buçuk aydır ne cektigimi bir ben biliyorum. Ayrica bebeğim olmadan önce de bu kadar duyarlı biriydim hastası olan bebeği uyumayan vardır derdim. Eskiden alarm yok saat yok diye davul çalınırdı simdi günümüzde herkesin evinde telefon kurun alarmınızı uyanin. Davulcu da 1 ay çalışıyor ek is yani başka is bulsun. Duyar kasmayın.