Ce_Ce Goktugkaganinannesi geçmiş olsun .bilgisi olanlar cvp yazar yada önceki açılan postlara bir göz atın isterseniz
Aka2520 Üstte kalsın Canım geçmiş olsun. Ben geçen Aralık ayında geçirdim mutasyon yoktu o zamanlar. Eldiven ve maskeyle emzir ve olabildiğince kendini izole et. Ben kağıt bardak tabakta yiyip içmiştim. Eşime ve bebeğime geçmedi çok şükür