Cigdemce Epifenomen-gkc 3-4 arası derken. O aralık takip bile edilmiyor ki. Bizimki 13 du 6 lara düşünce doktor takibi bıraktı. Artık takip etmeye gerek yok dedi. 🤔😒😏😲
Epifenomen-gkc Cigdemce Bebegim prematüre idi her hafta düzenli doktor kontrolüne götürdük 3 ay boyunca. Ateşölçer gibi bir alet var vücuduna dokundurup değeri ölçülüyor sarılığın doktorumuz çok ilgili sağolsun, hiçbir açık kapı bırakmazdı
Cigdemce Epifenomen-gkc evet bizimki de onunla ölçüyordu kuzum. Ama 3-4 aralığı sarılık bile değil yani çok düşük bi aralık. Tabi düşük de olsa biz anneleri tedirgin etmeye yetebiliyor. ☹ bizim 6 çıktıktan sonra hiç bakmadı bile gerek duymadı. 2 aylık olduk şükür 🤲
Epifenomen-gkc smuzsan üzmeyin kendinizi geçiyor, değerler bebek büyümesine rağmen 9 10 u geçmedikçe sıkıntı olmaz
smuzsan Epifenomen-gkc inşaAllah en koşa sürede geçsin düşmüştü tekrar 10 üzerine yükseldiği için tedirgin oldum. Maalesef dediğiniz cihaz devlet hastanelerinde o cihaz yok ve her gittiğimizde canı acıyor 😣
Epifenomen-gkc Ftmagull Ateş ölçer gibi bir alet var sarılık değeri ölçümü için, onunla sürekli ölçerdi doktorumuz sadece 5. Günde kan verdik başka hiçbir zaman bunun için kan alınmadı.
Epifenomen-gkc Cigdemce düşük olan 4 değerde bile bebeğim sarılık etkisinde kalıyordu maalesef, her bebek aynı şiddette yaşamıyor aynı durumları. Allah göstermesin tekrarını 🙏
Epifenomen-gkc smuzsan maalesef bu kötü bir durum canının yanmasını izlemek… Allah kolaylıklar versin tez zamanda düzelir inşallah
smuzsan Epifenomen-gkc amin inşaAllah Rabbim tüm evlatlarımıza sağlık versin onları her türlü kötülükten korusun