Selamlar bebeğim 4 ay 3 gunluk. Diyet yapa yapa buraya kadar geldim fakat mama takviyesi almamız gerekiyordu doktorumuz similac elecare verdi. Kaşıkla da denedim biberonla da denedim yok ağzından çıkarıyor beğenmedi 😭 başka mama denicek param da yok. Zaten hepsi birbirinin aynısı diyo doktor hatta bu verdiğim en iyisi dedi. Takviye zorla kaşıkla veriyorum artık ne gittiyse. Çok aç da bıraktım yok bana mısın demiyor ne biberonla iciyo ne kaşıkla. Lütfen yardım edin böyle olan annelerimiz nasıl sevdirdiniz mamayi