Epifenomen-gkc Elem27 maşallah bence çok iyiii. Benim kızım da 2600 doğdu hastane çıkış kilosu 2200 civarı. 1. Ay kontrolünde 3300 idi :)
Mom987 Elem27 Gösterdiği kilo neden onemli olsun k? 22 günde 1 kilodan fazla almış maşallah ki bebekler doğumdan sonra kilo da kaybeder daha 8 gun var 1 aylik olmasına o zamanda alir kilo.
Meryem09 Elem27 maşallah 22 gün de 1 kilo çok iyi zayıf durması önemli değil. Benim oğlanda 3480 doğmuştu dün tartıldı 4800gr 1 aysa birde