D-Ayyildiz1 4. Aya denk geliyor sanırım 104 gün. Atağa giriş yapmışsınızdır hayırlı olsun😂 En zor atak dönemidir 4. Ay atağı. Bir de etrafını keşfetmeye de başladığı için çok normaldir. Benim kızım da o dönemlerde öyleydi. Memeyi görünce çığlık atar heyecanlı heyecanlı emmeye çalışır çekiştirip bırakırdı😂😂 Siz sık sık emzirmeye devam edin, bu anlarının da tadını çıkarın sonradan çok özlüyorsunuz🥺