Sesinin değiştiğini farkettim dinledim bir süre burnu da tıkalı gibiydi dolven verdim uyuttum. Gece beslemeye kalktığımda yutamadı boğazında kaldı nefes alamıyordu. Acile gittik ciğerlerde birşey yok dedi ilaç yazdı yolladı ama içim rahat değil diye sabahına kendi doktorumuza gittik geniz akıntısı çok var dolu genzi baya dedi. Boğazda kızarıklık hapşırık gözlerde sulanma kızarıklık var. Aşırı huysuz. Beslenmeyi reddediyor. Sürekli uyumak istiyor ağlıyor. Zor atlatıyor belliki. Zaten ben dayanamıyorum böyle gördükçe. Uykuda baya tıkanıyor burnu. Burun spreyi sadece sabah akşam olarak iki kez kullanmamız lazımmış fazlası zararlı dedi doktoru. Balgam söktürücü antibiyotik şurup verdi. Aşırı acı yani ben tasına baktığımda ben bile kötü oldum baya. İçirdim olduğu gibi kustu öğürdü gaz çıkardı. Damlayı da içirdim uyku yapabiliyormuş. Uzun uzun yazdım kusuruma bakmayın. Ateşi şuanlık yok. Serum fizyolojik kullanın burnu için devamlı sprey olmaz dedi. Nasıl daha kolay atlatır bu hastalığı? Herşeyi alt üst oldu acı çekiyor😪