Selam kızlar yarın evlilik yıldönümünüz, eşim bayadır istediğim akıllı saati almış bana çok mutlu oldum, ben napsam diye düşünüyorum öyle hediye olması şart değil ki merkeze uzağım çocukla sıcakta gidemiyorum bi yere, netten istemeye de vakit yok izne çıkcaz, daha böyle evde yapabileceğim süpriz olur, görevden gelceği için yarın gün boyu uyur o ara sevdiği yemekleri yapıp giyinip süslenip uyandırmayı düşünüyorum ama başka ne olabilir bilemedim, he bide adetim gecikti test alcam yarın çıkarsa paketler veririm gari ona hediye, bana da dumur olur bu durum o ayrı😂