Cuma günü kızım İÇİN bir yaş doğum günü yapacağım. 8-9 kişi gelecek sadece. Börek açma kurabiye kısır ve doğum günü pastası var sizce nasıl? Tatlı az mı olmuş ekleme yapmam gerekir mi? Önerdiğiniz güzel tarifler var mı? Teşekkürler. Ülke gündemi bu kadar karışıkken böyle bir başlık açmak istemezdim ama anlayışınız İÇİN teşekkür ederim