ebrusen Veyselaras ben de kullandım hem hamilelikte kendime hem de doğumdan sonra bebeğime. Bir sıkıntı yaşamadık. Günde bir kez 3 damla. Bebeğin ilk 1 senesi her gün kullanılması sağlık bakanlığı tarafından öneriliyor.
Nesliakbal Veyselaras bende kullaniyorum gayet memnunum gunde 3 damla seklinde ne gaz ne kabizlik hicbir problem yasamadik
Miniknur Veyselaras yoo bir şey olmadı. Ama bizim zaten kaka problemimiz var. 15-16 gün kaka yapmıyordu. Süt ürünleri diyeti ile düzene girdi
ame Veyselaras ilk doğduğundan onu kullanmıştım doktoru önermişti. Memnundum. Uyanır uyanmaz damlatiyordum ve kilo artışı çok güzeldi 1 kusur arttı her ay anne sütü ve bu damla da sanki faydalı oldu gibi içime sinmisti yani şu an ocean kullanıyorum ama