Selamlar. Kızım sabah bezi kuru kalktı. Bazen olabiliyordu önemsemedim o yüzden. Ama bu saat oldu hala çiş yapmadı. Sabah kakasını yaptı ama çiş yok. Su ve süt içme konusunda sıkıntı yok. İki biberon su içer sık sık da emer. İlk defa böyle bir şey oldu. Yapabileceğim bir şey var mı, normal bir durum mu? Yardımcı olursanız sevinirim. 🥺