Aysel0609 Oglumda ve bende Sivri sinek isigi oldugunu dusundugum kabarciklar var, oturdugum yerde kabaririyor vucudum ve kasiniyor, oglumdada oyle oldu, yeni nesil sivri sinekler yapiyormus boyle, doktora gitmedim basina gelen doktora giden oldu mu acaba
MiracAlpinveUmutunAnnesi Aysel0609 Oğlumun kolunda sivri sinek ısırığı var kaşıdıkça büyüdü sıkıntılımıymış?
Aysel0609 MiracAlpinveUmutunAnnesi Sıkıntili mi degil mi bilmiyorum inanin, ama bizi cok isirdilar, sadece isirdigi yer degil isirmadigi yerde bingun sonra kabariyor anlamis degilim, bide bizi isirinlar siyah cizgili sivriydi,