Gzmgzm Cocugumun (3 aylik) el ve ayagi bazen cok soguk oluyor. Acaba usuyormu diuorum. Ama oda sicakliginda bir degisiklik olmaksizin. BPazartesi kontrolumuz var doktora soracagim ama oncesinde bu durumu yasayan var mi merak ettim
Burcu35 Gzmgzm Terleme var mı bebeğinizde? Benim oğlumun eli ayağı terler sonra buz gibi olur. Üşüyüp üşümediğini sırt ve göğüs sıcaklığı belli edermiş
Minikprenseees Gzmgzm bu gayet normalmiş vücut ısı dengeleri daha düzenli değil. Herkesin bebeği aynı yani 😊
Gzmgzm Gzmgzm bir doktor arkadasimiz gordugunde normal demisti. Ama her kelen bu cocugun eli ayagi niye soguk diyor ki bunlar coluklu cocujlu insanlar bende acaba sadece benimki mi boyle diye dusunuuorum