Kızlar bebeğim 8 aylık Bugün yataktan düştü bir anormallik sezmedim ama her ihtimale karsı tomografi cektirdik ve suan cok pismanım tomografi cok zararlıymış 😭 bebeği tomografi çekilip ilerki yıllarda olumsuzlukla karşılaşan var mı içim içimi yiyior lütfen biseyler yazın🥺