Ayazinannesi3001
yani bi dene istersen yanına yatınca uyumazsın örneğin telefonunla uğraşırsın ama o gözünü açınca yanında seni görür ve tekrar pışpışlarsan uyur 🥰benimki öyle çünkü ilk yarım saat yanında uzanıyorum açıyor gözünü görüyor beni tekrar pışpışlıyorum ve uyuyor sonrasında 1-1buçuk saat uyuyor💐bebekler ilk yarım saatten sonra uykuya dalarlarmış öyle okumuştum bi dene istersen 🤗