Hazalim tabiiki normal dedigim gibi suanda tadım aşamasında olmalısınız en fazla yiyeceği 1 tatlı kaşığı kadar. Zamanla artacak. Dediğim gibi hiç zorlamayın amaç karnını doyurmak değil ek gıdayı sevdirmek siz zorlarsaniz o hic sevmez ileride yemek yedirmek icin çok zorluk çekersiniz