Fly38 Merhaba hanımlar. Yeni ve biraz panik bi anneyim. Kızım 2.doz hepatit aşısını oldu pazartesi. Sürekli uyuyor o geceden beri uyanık kalma süresi çok kısaldı. Emerken 2 dakika içinde memede uyuyakalıyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Doktorumuz tatilde ulaşamıyorum malesef
Feyy Fly38 merhaba Pazartesi bizde aşı olduk ilk gün baygın gibi uyudu acıkınca ancak uyandı emerkende beş dakikada sızıp kalıyodu ikinci gün de böyle devam etti ama bugün yine eskiye döndük çok şükür bebeklerde bazen aşı sonrası uyku hali olabilir dinlenmesi için zaman tanımak gerekli çok minikler kaldıramıyorlar ama bu hal uzarsa mutlaka doktora gidin
Fly38 Feyy doktorumuz tatilde olduğu için gidemiyoruz. Biraz daha gözlemleyip öyle bi çaresine bakayım o zaman.
Fly38 idilolo genellikle huysuzlaşıyor diyorlar ama tam tersine benim ki sakinleşti. Gaz sancımız bitti acaba bu yüzden mi bilemiyorum. Herşeyi normal kakası çişi. Doktorumuz gelsin hemen götürcem çok kafama taktım bu meseleyi
Fly38 idilolo bugün dayanamadım ve doktora gittim. Aşıyla alakası yokmuş büyüme ataklarında bu durum normalmiş çok şükür 🤲🏻😊 inşallah sizin bebiş de sizi yormaz uyur mışıl mışıl 😘
idilolo Fly38 bu gece uyudu çok şükür, ben de sordum doktora 6-8.haftalara öğlen uykusu ya da gece uykusu azalabilir endişe etmeyin, gündüz uyumuyorsa zorlamayın, gece uyuyorsa 5-6 saat uyusun uyandırmayın dedi.