[silindi] eşimin doğum günün de sürpriz romantik bi masa hazırlamıştım çok mutlu olmuştu. Ama evlilik yıl dönümünde şöyle bir isteğim vardı (2 senelik evliyim) eşim bir balık restoranında evlilik teklif etmişti..sevgiliyken ilk yemeğe Çıktığımız yerdi. Her evlilik yıl dönümünde orda olmak istemiştim malesef iki senedir pandemiye ve kapanma dönemine denk geliyor gitmek nasip olmadı 😏