Baldudak_Emirbeyimiz Beko ekolojik inverter var bizde 21lik. Salon kapısı açık yatak odasına kadar güzel soğutuyor. Kışın evimiz doğalgazlı çok soğuklarda denemedik ama mevsim geçişlerinde iyi ısıtıyor. 10 yılda dış motor garantisi var biz memnunuz 😊