MucizeKalbim canım acilde bi işlem yapmıyorlar
Biz özellikle dış hastanesine kırık olan dış icin çekime randevu aldık oradaki sözde doktorun dediği şey ben çekerim ama olur mu bilemem
Yani dişi çekerim ama kokte kırık kalabilir
Sinirlendim pardonda siz dış hekimliği okumadınız mı aletleriniz yok mu bakamıyor musunuz kök var mı yokmu diye dedim iyi tamam çekerim oturun dedi
Yok kalsın kendimi riske atamam dedim çıktım
Sağlık bakanlığına da şikayet ettim bi işe yaramayacagini bile bile
Mecbur özele gittim 500 TL verdim
İmkanın varsa özele git diğer türlü bi sonuc alamayabilirsin