gurbet_gelini12 kuzum ona da bi önerim var benimki de öyle tadı güzel olsun diye içine Hunnap bebe bisküvisi atıyorum 3 tane tadı güzel oluyor o kaşık mamasinin içinde bir sürü vitamin var doyurucu da valla ben çok memnunum kuzum kandıra kandıra yediriyorum inşallah yer yavrum ben kilo takıntısı olmuştu oğlum 2 500 doğdu ödemi atınca 2300 Kıyma kadar biseydi kilo aldırmak için neler yaptım memede yaşadık alerji oldu diyet yaptım şut azaldı mama verdim alerji maması da berbat aklı ermeye tatları almaya başlayınca onu bıraktı normal mama verdim içmedi oyyyy oyyyy neler neler