Ak5454 önce sütü ısıtın kaynatmayın ama duman çıksın arada karıştırın sonra bir kaşık kayalık yoğurdu kasede iyice çırpın sütünüzün içine kuş parmağınız İle 6 ya kadar sayın 6. Da cız etmeli derece ile baktım 47 dereceydi sütten az az alıp yoğurda koyup çırptım tahta kaşık İle süte döküp karıştırıp kavanozlara koydum fırında yaptım fırını az ılıttım ¾ dk kadar açmıştım kapağını hafif örterek kavanozu beze sarıp fırına koydum 10 saat bekledi sonra ağzı açık dolaba 1 gece koydum taş gibiydi resim bilsem atarım