KA16 Oğlum 9.bçuk aylık hala 0-6 aylık avent emzik emiyor emerken emzikten ses geliyor diye 6. Aydan sonra 6-18 olanını aldım ama ağzına aldımı hala öğürüyor böyle olan varmı?
esmaa599 KA16 Bir yaşına girdik bende 6-18aldim ama ne yazik ki istemiyor.Onunla sadece oyun oynuyor.Damaklarini kasıyor.Ne yaptıysam emmedi onu 😀
havana1 KA16 vaar kızım.. Şu an 8 aylık ama 6-18 e geçiremedim böğğ diyip ağzından atıyor hala 0-6 emiyor hanımefendi 😀
KA16 esmaa599 benim kardeşimde küçükken emmemiş 1 numara emzikle büyümüş sanırım benim oğlumda öyle olcak yazık oldu o kadar para verdik😂
KA16 havana1 aynen canım ben ucunu karşılaştırdım bayada büyük aslında sanırım büyük geliyor ondan öğürüyorlar🤷🏻♀️😂