ipeku canım ben şimdi benim ki 18 aylık olunca birden bırakamazsın dediler, bende cici bebe atıp mamadan da az atıp vermeye başladım. Çorba tarzına ağırlık vermeye çalışıyorum. Yavaş yavaş mamayı tamamamen kesip cici bebeyi de günde teke düşürüp bıraktırcam. Çünkü mama çok yük oluyor insana.