Sevilnzl Merhaba, 2 aylık bebeğim mememi güçlü emmiyor, sütüm de artmıyor bu sebeple🙄 ilk zaman biberon ile mama takviyesi yapmıştık sanırım ondan oldu. Bu durumu nasıl çözebilirim? 2 gündür eds yöntemi ile takviye yapıyorum, umarım faydası olur.
pinar5595 Sevilnzl beim bebeğimde 2 aylık. 36. Haftada doğdu ilk ay çok az çekiyordu gücü yetmiyordu sonra düzeldi derken bu aralar yine daha az çekmeye başladı bende biberon veriyorum ondan mı oldu bilemiyorum
Zdk Sevilnzl başka çeşit emzikler de denediniz mi? Genelde tüm bebekler philipsi alıyormuş diye duydum
Sevilnzl pinar5595 biberonun rahatlığına alışıyorlarmış, memeden de aynı performansı bekliyorlar sanırım. Ben emzirme destek sistemi ile mama vermeye başladım, mama yerken aynı zamanda mememi de çekmiş oluyor.