Songulayaz Bana da herkes kundak yap dedi.kızım dogumdan çıkar çıkmaz kundak yaPtıgımızda bagırdı.elini koydurmak istemedi.kırkı çıkana kadar hafif yarım kundak yapıyodum sıcak tutsun diye.ellerini de özellikle yanagının yanın geTiriyorum.3 aylık oldu maşşallah hem iyi uyuyo hemde rahat oluyo