Tdof26 Kızlar bir kaç doktora gittim en baştaki doktor uyuz dedi sonra tedaviler falan derken üniversite hastanesine gittim bugün ve doktor bu uyuz değil atopik dermatit dedi. Anlayanınız varmı nasıl oluyor bu [url=https://www.hizliresim.com/fosg8ku][img]https://i.hizliresim.com/fosg8ku.jpeg[/img][/url]
Minnos06 https://imgyukle.com/i/jb4Yp Sizce benim ki alerji mi zaten alerjik de bebeğim bu tavuk yiyince oldu
Tdof26 Minnos06 yediğiniz bişeyde yapmış olabilir ama havalarda okadar sıcakki ne desek olmuyo sıcaktanda olabilir 😏
dsz Bu çocuktaki uyuza benzemiyor ya, uyuz da böyle olmamıştı biz de. Ama bebek de nasıl olur bilmiyorım ama daha çok isiliğe benziyor bu